۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۲۰۶۶۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان مطرح کرد؛

ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه با معرفی دستاوردهای دولت 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به تلاش دشمن در جهت القای ناکارآمدی نظام، هفته دولت را فرصتی برای معرفی خدمات و دستاوردهای دولتمردان دانست و گفت: با معرفی اقدامات و دستاوردهای دولت برای مردم، روحیه نشاط و امید در جامعه ایجاد می شود.
حجت الاسلام میرزایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر میرزایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز در نشست هماهنگی برنامه های سالروز مبارزه با تروریسم و همچنین گرامیداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر در سالن اجتماعات شورای هماهنگی، گفت: هفته دولت فرصت خوبی است تا دولتمردان و کسانی که در عرصه دولت به ملت و نظام مشغول به خدمت هستند، تلاش های خود را به مردم به عنوان ولی نعمتان خود معرفی کنند.

وی با تشریح برخی ویژگی های خاص و منحصر به فرد شهیدان رجایی و باهنر بزرگوار افزود: مطیع ولی فقیه زمان بودن، پایبندی به اصول و ارزش های انقلاب و آرمان های امام و انقلابی بودن از جمله ویژگی های بارز این دو شهید بزرگوار است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: با نگاهی به شخصیت، زندگانی و روش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر درمی یابیم که این دو شهید والامقام  شبانه روز در عرصه  خدمت، تعالی و پیشرفت کشور گام برمی داشتند و برای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کردند.

حجت الاسلام میرزایی همچنین هفته دولت را فرصت مناسبی برای تجدید آرمان‌ها و اهداف والایی به عنوان سنگ بنای استقرار نظام مردمی جمهوری اسلامی دانست و افزود: نامگذاری این ایام به نام هفته دولت را فرصتی مغتنم برای ارائه دستاوردها و اقدامات خدمتگزاران به مردم، و تقویت روحیه امید و امیدواری در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه خدمات ارائه شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست، بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات و امکانات رفاهی  و عمومی خوبی از سوی دولت ها به مردم ارائه شده است، در این برهه از زمان که دشمن در جهت ناکارآمدی نظام مقدس تلاش می کند، معرفی و بیان این گونه خدمات سبب ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه در هفته دولت باید با وفاق و وحدت ملی در مسیر تحقق اهداف عاليه نظام مقدس حرکت کنیم بر توجه و اهتمام ویژه بر به‌کارگیری روش‌های نو و هنرمندانه در انعکاس عملکرد دستگاه‌های دولتی در کنار برنامه‌های معمول تاکید کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه، خدمات دولت ها را خدمات نظام دانست و با تاکید بر اطلاع رسانی اقدامات ارزشمند انجام شده به مردم از سوی مسؤولان گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا مسؤولان گزارشی از دستاوردها و اقدامات دولت را به مردم ارائه دهند.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام مصطفی آزادی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس نیز بر استفاده از ظرفیت‌های اداره اوقاف در برگزاری هرچه بهتر برنامه ‌های گرامی‌داشت هفته دولت تأکید کرد و گفت: این اداره آمادگی هر گونه همکاری با نهادها و ادارات استان در برگزاری برنامه های هفته دولت را دارد و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

افتتاح ۹۴۱ پروژه در هفته دولت در هرمزگان

سپس محمدی کارشناس امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان با اشاره به تعداد پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت امسال در هرمزگان، افزود: در هفته دولت سال جاری 941 پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و 800 میلیارد تومان معادل 18 هزار میلیارد ریال در سراسر هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید که با وجود تمامی مشکلات و کمبود اعتبارات، تعداد پروژه های قابل افتتاح نسبت به هفته دولت سال گذشته در هرمزگان 37 درصد رشد داشته است.

وی، بیشترین تعداد پروژه های افتتاحی سال جاری را مربوط به بخش مسکن، عمران شهری و روستایی با تعداد 306 پروژه، حمل و نقل 257 پروژه، بهداشت و سلامت 111 پروژه، انرژی 103 پروژه و آموزش 95 پروژه دانست.

گفتنی است، برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دولت در شب هشتم شهریورماه 96 در امامزاده سیدمظفر(ع)، افتتاح 9 سالن ورزشی در شهرستان های سیریک، بشاگرد، میناب، جاسک، بندرلنگه، بندرخمیر، پارسیان و رودان و اجرای 117 برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی ورزشی در سراسر استان  از جمله برنامه های قابل اجرا در هفته دولت در هرمزگان است.

همچنین نمایندگانی از سایر نهادها و دستگاه های فرهنگی نظرات و پیشنهادات خود را به منظور هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های هفته دولت ارائه دادند و بر معرفی شهدای شاخص دولت در استان هرمزگان، ایجاد میز خدمت در محلات و بررسی و و مشکلات مردم توسط دستگاه ها و نهادهای استان، برپایی نمایشگاه به منظور معرفی و تبیین دستاوردهای دولت در استان تاکید کردند./851/پ202/ب1

ارسال نظرات